Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

ZWROT

1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia.

2. W celu skorzystania z tego prawa Klient powinien złożyć stosowne oświadczenie na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@xxxx.pl w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu Produktu zakupionego u Sprzedającego.

3.  W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży produktów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.

4. Sprzedający zobowiązany jest niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży zwrócić Konsumentowi dokonane przez niego płatności, z wyjątkiem kosztów przesyłki zamówionych produktów. Klient jest zobowiązany do potwierdzenia danych wymaganych do zwrotu płatności.

5. Sprzedający nie ponosi kosztów zwrotu Towaru przez Konsumenta do Sklepu.

6. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że klient wyrazi zgodę na inny sposób płatności.

7. Klient zobowiązany jest zwrócić Sprzedającemu produkt niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru do Sklepu.

8. Sprzedający może powstrzymać się od zwrotu płatności do momentu, gdy otrzyma od Klienta zwracany produkt. Na odesłanie towaru Klient ma 14 dni od chwili odstąpienia od umowy.

9. Zwracany przez Klienta produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Zwracany Produkt musi być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. Towar powinien być zwrócony w stanie kompletnym, także z dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży na adres: DOTKOM Sp. z o.o. , ul. Powstańców 16, 43-100 Tychy.

10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu.

FORMULARZ ZWROTU.PDF

WYMIANA

1. W terminie 30 dni od daty doręczenia produktu, Klient ma możliwość wymiany zakupionego Towaru na inny, dostępny w Sklepie www.xxxxl.pl , którego cena jest taka sama bądź wyższa od ceny uprzednio zakupionego Towaru, podlegającego wymianie. W takim przypadku Klient ponosi koszty odesłania Towaru do Sklepu oraz koszty przesyłki towaru przez Sprzedającego. Jeżeli Towar wybrany na wymianę posiada taką sama cenę, jak Towar uprzednio zakupiony, Klient ponosi jedynie koszty związane z przesyłką Towaru wybranego na wymianę. W przypadku, gdy cena Towaru wybranego na wymianę jest wyższa niż cena uprzednio zakupionego Towaru, Klient zobowiązany jest do uregulowania różnicy w cenie przelewem na numer rachunku bankowego Sklepu.

2. Zwracany przez Klienta Produkt, w celu jego wymiany na inny, powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Zwracany Towar musi być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania, tj. jakichkolwiek uszkodzeń.

3. Procedura wymiany Towaru nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty doręczenia Sprzedającemu zakupionych uprzednio Towarów oraz zaksięgowania płatności za przesyłkę oraz ewentualnej różnicy w cenie Towaru wybranego na wymianę w stosunku do ceny zwróconego Towaru.

REKLAMACJE

1. Jeżeli zamówiony Towar posiada wady, Klient może zgłosić reklamację.

2. Reklamacje, dotyczące wad produktu lub nieprawidłowego rozmiaru Towarów, będą uwzględniane wyłącznie w przypadku Towaru, który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny.

3. Reklamację można zgłosić na adres e-mail: sklpe@xxxxl.pl albo odesłać wraz z reklamowanym Towarem oraz dowodem zakupu (paragonem albo fakturą) na adres: DOTKOM Sp. z o.o. , ul. Powstańców 16, 43-100 Tychy.

4. Treść reklamacji powinna zawierać następujące elementy:

  • imię i nazwisko;
  • adres do korespondencji;
  • adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej;
  • datę nabycia Towaru;
  • nr zamówienia, którego dotyczy reklamacja;
  • dokładny opis wady Towaru, datę jej stwierdzenia oraz zdjęcia reklamowanego Towaru
  • żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

5. Podstawą reklamacji nie mogą być również różnice w kolorach Towarów wyświetlanych na monitorze Klienta z rzeczywistym kolorem Towarów.

6. Sprzedający ustosunkuje się do złożonej przez Klienta reklamacji w terminie 14-dni od daty jej otrzymania.

FORMULARZ REKLAMACJI.PDF

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl